Najlepszy sposób na kampanię? #parawimara

Marketing bardzo ceni sobie storytelling. To dziś jeden z ważniejszych trendów promocyjnych. Tworzenie historii z marką w tle pozwala na łatwe kreowanie osobowości marki, ale też pokazywanie odbiorcom cech tejże marki, które zbliżą ich do niej.

Reżyseria: Robert Wilk

Zdjęcia: Jarosław Moskwa

Obsada: Maria Konarowska (Kopciuszek, Pierwsza Miłość, Galileo), Jacek Tarkawian (Turek we Włoszech, (Nie)Sprawiedliwość, 64 minutes with Rebecka)

Co innego, jeśli nie film, będzie tutaj najlepszym narzędziem reklamy? Krótki fragment historii, do którego widzowie mogą sobie dopisać początek i koniec, pokazany w formie minutowego spotu, to doskonały sposób promowania marki z kilku względów. Po pierwsze skuteczniej niż fotografią przyciągamy uwagę widzów obrazem audiowizualnym. Po drugie film zawsze mógł pokazać więcej, niż zdjęcie. Po trzecie, gdy znaczna część promocji przenosi się do Internetu, na portale społecznościowe, gdzie liczy się klikalność i liczba ponownych udostępnień materiału, to właśnie oryginalny pomysł na film zapewni marce przewagę.

Ostatnio współpracowaliśmy z agencją reklamową Antonuvka, tworząc dla nich krótką serię „Para Wimara”. Zespół Antonuvki przedstawił nam swoją wizję, żeby nasz scenarzysta mógł odpowiednio przygotować scenariusze. Z wyborem lokacji nie mieliśmy problemów, ponieważ akcja rozgrywała się w salonie samochodowym klienta. Nie ma to jak plan zdjęciowy pełen ludzi – czyżby lepiej nam się pracowało w naturalnym środowisku, niż w wyizolowanym studio? Nie ma to dla nas znaczenia, każde z tych miejsc ma swoje zalety. Czujne oczy naszych operatorów oraz profesjonalizm dźwiękowców i oświetleniowców pozwala na tworzenie dobrych filmów w każdych warunkach.

Na koniec postprodukcja – trochę humoru przy montażu, odpowiednia ilość dodanych elementów, udźwiękowienie i kolejny projekt zakończony stuprocentową satysfakcją klienta.